2011. április 14., csütörtök

Tárd ki szíved!


Arra szeretnélek kérni Benneteket, hogy tárjátok ki szívetek. Érezzétek jelenlétem, hisz én ott vagyok Veletek, a lét minden pillanatában. Számomra nincs tér vagy idő, mi meggátolhatna ebben. 
Veletek vagyok és várok. Én nem dörömbölök bezárt ajtók mögött, de az ajtó előtt ott várok Rád! Várakozom, és mindeközben szeretetemmel árasztalak el Benneteket. De amíg szíved zárva előttem, addig nem érezheted!
Várakozom, hisz az én szeretetem kivár, türelmes és elfogadó. A szeretet természetétől idegen a kapcsolat kikényszerítése; a szeretetnek az a természete, hogy megnyitja az utakat.
Utat nyitok felétek és a többi már a Ti döntésetek. Szabad akaratotok abszolút érvényű, univerzális jogotok. Ám a felemelkedés lehetősége abban rejlik, hogy hittel, bizalommal és szeretettel átadod magad a Szeretetnek, Nekem. – Jézus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése